Mitä feri on -kurssi tulossa Keski-Suomeen

Muita pakanahenkisiä tapahtumia sekä -tuotteita, ostoa,
myyntiä ja vaihtoa

Moderator: pomo

Post Reply
Luuta-Anneli
Posts: 1118
Joined: Mon Dec 08, 2008 10:51 pm
Maailmankatsomus: suomipainotteinen yleispakana
Location: Lappeenranta

Mitä feri on -kurssi tulossa Keski-Suomeen

Post by Luuta-Anneli »

Hei kuomat!

Käykääpä vilkaisemassa, jos feri kiinnostaa:

http://www.lehto-ry.org/ferikoulutus.html

t. tiedotus-Tuula
Luuta-Anneli
Posts: 1118
Joined: Mon Dec 08, 2008 10:51 pm
Maailmankatsomus: suomipainotteinen yleispakana
Location: Lappeenranta

Re: Mitä feri on -kurssi tulossa Keski-Suomeen

Post by Luuta-Anneli »

Asiasta tullutta lisätietoa, t. Tuula

Paikka: Gaija Ähtärissä (mikäli osallistujia yli 20) tai kommuuni Vaajakoskella (mikäli alle 20 osallistujaa)

Aika: 21-23.9. (pe-su)

Hinta:
Keräämme ensin rahaa Ravenille lentolippuihin ja siihen, minkä hän velottaa viikonlopun kurssin pitämisestä. Nämä tekevät yhteensä 700 £ eli noin 871 € joka jyvitettynä kahdellekymmenelle hengelle tekee 43,55 €, minkä pyöristimme ylöspäin 50 euroon. Ennakkomaksu kattaa tämän.

Kerättyämme tämän summan, keräämme rahaa majoitukseen, mikä kustantaa 650 € ja jyvitettynä 20 hengelle (mikä siis on arvio) kustantaa 32,5 €.*

Ruokailun aiomme kustantaa keräämällä summan, jolla kokiksi lupautunut Proinseas ostaa ja valmistaa yksinkertaista lakto-ovo-vegaaniruokaa. Tämä on vielä avoin, koska emme esim. tiedä ruokarajoitteisten määrää. Pitäydymme yksinkertaisessa ja halvassa. Arvio on 10 € per osallistuja.

Mikäli tulijoita on enemmän, käytetään 1. erän ylijäämä tietenkin majoituksen ja ruuan kustannusten kattamiseen. *

Kokonaiskustannuksiksi arvioimme kertyvän 50 € + 32,5 € + 10 € = 92,5 € jos osallistujia on 20.*

Laittamalla sähköpostia miaumiia@luukku.com saa lomakkeen joka pyydetään täytettävän ja ennakkomaksuosoitteen tilinumeroineen.
Nukkuminen ei ole mikään vähäinen taito: sen eteen on valvottava koko päivä.
- Nietzsche, Näin puhui Zarathustra, suom. Jari Tammi
User avatar
Proinnseas
Posts: 146
Joined: Sun Jul 27, 2008 5:36 pm
Location: Tampere

Re: Mitä feri on -kurssi tulossa Keski-Suomeen

Post by Proinnseas »

stive951 wrote:Kannattaa ottaa myös yhteyttä tiedottajaamme, alla yhteystiedot. Toivottavasti saatte vierailijan meiltä, olen itse käynyt Protu-panelistina kahdeksan vuotta sitten kolmella leirillä ja olihan se mukavaa puuhaa. :)
Ööh?
Do what thou wilt shall be the whole of the Law - Love is the law, love under will.
User avatar
Itami
PV jäsen
Posts: 393
Joined: Mon Sep 08, 2008 11:34 am
Maailmankatsomus: Sekava
Location: Tampere
Contact:

Re: Mitä feri on -kurssi tulossa Keski-Suomeen

Post by Itami »

Proinnseas wrote:
stive951 wrote:Kannattaa ottaa myös yhteyttä tiedottajaamme, alla yhteystiedot. Toivottavasti saatte vierailijan meiltä, olen itse käynyt Protu-panelistina kahdeksan vuotta sitten kolmella leirillä ja olihan se mukavaa puuhaa. :)
Ööh?
Proinnseas, bännäsin ton. IP oli Pakistanista ja teksti vaikutti jostain muusta ketjusta kopioidulta.
CHAOS MAGIC: If Wicca is people who need an authority figure to give their minds permission to use magic adopting books form Barnes and Noble as such, than Chaos Magic is the same, only with Google and Alice in Wonderland.
User avatar
Xiniara
Posts: 221
Joined: Thu Dec 13, 2007 9:50 pm
Maailmankatsomus: Shamanismia ja suomenuskoa maalaisjärjellä
Location: Salo

Re: Mitä feri on -kurssi tulossa Keski-Suomeen

Post by Xiniara »

Itami wrote:
Proinnseas wrote:
stive951 wrote:Kannattaa ottaa myös yhteyttä tiedottajaamme, alla yhteystiedot. Toivottavasti saatte vierailijan meiltä, olen itse käynyt Protu-panelistina kahdeksan vuotta sitten kolmella leirillä ja olihan se mukavaa puuhaa. :)
Ööh?
Proinnseas, bännäsin ton. IP oli Pakistanista ja teksti vaikutti jostain muusta ketjusta kopioidulta.
Mun tekstiähän toi oli, lol. :D
May Dog Be With You
Post Reply