LAHTI: Vierailija/vierailijoita Prometheus-leirille vko 24?

Muita pakanahenkisiä tapahtumia sekä -tuotteita, ostoa,
myyntiä ja vaihtoa

Moderator: pomo

Post Reply
Meli
Posts: 1
Joined: Wed Jun 16, 2010 4:46 pm

LAHTI: Vierailija/vierailijoita Prometheus-leirille vko 24?

Post by Meli »

Hei!

Etsin vierailijaa/vierailijoita Prometheus-leirille viikolle 24, tarkemmin sanoen leiri on 10.-17.6.
Kenties jopa jotain paneelin tapaista voisi kehitellä jos vierailijoita pääsisi useampikin.
Voimme hakea Lahdesta (ja viedä takaisin) ja vierailija(t) saa jäädä kahville ja/tai syömään riippuen omasta aikataulustaan ja toiveistaan.

Toiveena olisi siis jos vierailija(t) voisi kertoa omasta maailmankatsomuksestaan ja vastailla leiriläisten esittämiin kysymyksiin. Leiriläiset ovat 14-15 vuotiaita ja harvat ovat olleet kosketuksissa muunlaisen uskonharjoittamisen kuin ev.lut. kirkon harjoittamaan, ja siksi olisi hienoa jos leirillä leiriläisten olisi mahdollisuus konkreettisesti ymmärtää myös lähiympäristöstä löytyvä uskontojen kirjo.

Olen itse tosiaan kyseisen leirin tiimissä ja minut saa kiinni sähköpostista felinae@hotmail.fi
Kysymyksiä saa kysyä, vastailen kyllä parhaani mukaan :D

Lisää Prometheus-leireistä ja Prometheus-leirin tuki ry:stä: www.protu.fi
Mitäs tuosta jos ma laulan,
tahi tuosta jos ma soitan
Jos laulan jokaisen laakson,
joka kuusikon kujerran
User avatar
Xiniara
Posts: 221
Joined: Thu Dec 13, 2007 9:50 pm
Maailmankatsomus: Shamanismia ja suomenuskoa maalaisjärjellä
Location: Salo

Re: LAHTI: Vierailija/vierailijoita Prometheus-leirille vko

Post by Xiniara »

Kannattaa ottaa myös yhteyttä tiedottajaamme, alla yhteystiedot. Toivottavasti saatte vierailijan meiltä, olen itse käynyt Protu-panelistina kahdeksan vuotta sitten kolmella leirillä ja olihan se mukavaa puuhaa. :)

tiedotus@pakanaverkko.fi
Tuula Muukka
041 707 5335
May Dog Be With You
Post Reply