Helsingin erilainen kaupunkikierros 14.5.!

Ilmoituksia Pakanaverkko ry:n järjestämistä tapahtumista ja paikallistapaamisista.

Moderator: pomo

Post Reply
arlene
PV jäsen
Maailmankatsomus: Diskordianisti wiccasta ja uskontotieteestä huolimatta - ja niiden vuoksi.

Helsingin erilainen kaupunkikierros 14.5.!

Post by arlene »

Koska Suomessa asuessa harvemmin matkakuume helpottaa, otetaan Helsingissä matkustustarvetta sarvista kiinni pakanaporukalla. Ilmasto- ja kukkaroystävällisen reissauksen ystävät kutsutaankin Helsingin rautatieaseman pääoville (ne jännät kiviukot, tiedätte kyllä) lauantaina 14.5. klo 15.30. Eksymistilanteessa tmv. minulle voi soittaa numeroon 050-3468575 ja ennakkoneuvonpitoa voidaan pitää osoitteessa helsinki (a ) pakanaverkko.fi.

Ottakaa siis mukaan jonkun kaukaisen maan kaupungin kartta - joku, johon olette aina halunneet matkustaa, tai johon pitäisi päästä taas nopeammin kuin työvuorolista suo - ja valikoima nähtävyyksistä - mahdollisesti pakanallisista sellaisista - joita kyseisessä kaupungissa haluaisitte nähdä. Käymme läpi eksoottisia matkakohteita jalkapatikalla ja melkein omalta kotiovelta käsin. Kivaa, halpaa ja ilmastoystävällistä.

Jos sää ei salli kuivaa matkailua, ottetaan sadevarusteet mukaan. Jos keli on aivan karmiva, mennään jonnekin sisälle mielikuvamatkailemaan ja parempaa säätä odottelemaan. Jos tämänkertainen pilottimme onnistuu, lupaan järjestää lisää kaupunkikierroksia halukkaille myöhemmin.

Pienenä teaserina mainittakoon, että luvassa on toiveiden mukaan muun muassa Istanbulin Sininen moskeija, Reykjavikin Hallgrímskirkja, Hollywood ja paljon paljon muuta. Helsingin kaupunkikierros kiertää juuri niissä maissa, missä kiertäjät haluavat. Karttoja saa esim. kirjastoista, jos hyllyssä ei vielä ole omaa valikoimaa :)

Muistakaa siis kartat, kamerat ja hyvä reissumieli mukaan! Matkustus ei ole koskaan ollut näin kivaa ja helppoa!
-Arlene

isis oli osiris kun sua teki
Itami
PV jäsen
Maailmankatsomus: Sekava

Re: Helsingin erilainen kaupunkikierros 14.5.!

Post by Itami »

Jos vietetään mun synttäreitä sillon? xD Ei oo varaa tulla kaks viikonloppua putkeen ja ton aikana olis kiva jos ihmiset kärrää mua vaikka ostosvaunuissa kun ei jaksa kävellä. Diskovuosi sentään tulossa.

Lolol...

Hieno idea <3 Tahtoo päästä mukaan... Oliskin sielä kotiovella...
CHAOS MAGIC: If Wicca is people who need an authority figure to give their minds permission to use magic adopting books form Barnes and Noble as such, than Chaos Magic is the same, only with Google and Alice in Wonderland.
arlene
PV jäsen
Maailmankatsomus: Diskordianisti wiccasta ja uskontotieteestä huolimatta - ja niiden vuoksi.

Post by arlene »

Itami wrote:Jos vietetään mun synttäreitä sillon? xD Ei oo varaa tulla kaks viikonloppua putkeen ja ton aikana olis kiva jos ihmiset kärrää mua vaikka ostosvaunuissa kun ei jaksa kävellä. Diskovuosi sentään tulossa.

Lolol...

Niinno Helsingin kotiovella (se huone on vielä vapaa ;)). Tuu vaan joo sillon! Tosin esim. Säheli ei ole paikalla sillon. Ja järkkään uuden sit jos tää ei mee ihan heinille. Mut vois olla kiva. Saatiin muuten kutsu Hare krishnoilta tulla vähän välipalottelemaan niiden luokse, jos eksytään Ruoholahteen - sikälimikäli krishnatemppeli on kyllin pakanallinen :P
-Arlene

Itami
PV jäsen
Maailmankatsomus: Sekava

Post by Itami »

arlene wrote:
Itami wrote:Jos vietetään mun synttäreitä sillon? xD Ei oo varaa tulla kaks viikonloppua putkeen ja ton aikana olis kiva jos ihmiset kärrää mua vaikka ostosvaunuissa kun ei jaksa kävellä. Diskovuosi sentään tulossa.

Lolol...

Niinno Helsingin kotiovella (se huone on vielä vapaa ;)). Tuu vaan joo sillon! Tosin esim. Säheli ei ole paikalla sillon. Ja järkkään uuden sit jos tää ei mee ihan heinille. Mut vois olla kiva. Saatiin muuten kutsu Hare krishnoilta tulla vähän välipalottelemaan niiden luokse, jos eksytään Ruoholahteen - sikälimikäli krishnatemppeli on kyllin pakanallinen :P
HARE KRISHNOJA! <3<3<3 Hiiiiii ne on niin suloisia, pakko käydä =D
Ja eikai Tommi olis nytkään viikonloppuna ollut? Se vaan vihaa mua ja mun synttäreitäni -____-
CHAOS MAGIC: If Wicca is people who need an authority figure to give their minds permission to use magic adopting books form Barnes and Noble as such, than Chaos Magic is the same, only with Google and Alice in Wonderland.
arlene
PV jäsen

Post by arlene »

Itami wrote:
HARE KRISHNOJA! <3<3<3 Hiiiiii ne on niin suloisia, pakko käydä =D
Ja eikai Tommi olis nytkään viikonloppuna ollut? Se vaan vihaa mua ja mun synttäreitäni -____-
Ai mä luulin, että se ois nyt ollu, mut jos se ei oo, ni sitten et missaa mitään ja saat takuulla enempi, jos tuut vasta 14.pv (ps. en ees tienny, että oot oikeesti tulossa siistii ^-^ <3 <3)
-Arlene

Post Reply