Joulukuun lukupiiri keskustelee James Redfieldin Yhdeksän oivalluksen tie-teoksesta 17.12. klo 18 lähtien. Paikkana toimii Laajasalon residenssi, johon tarkempia ohjeita voi kysellä osoitteesta helsinki at pakanaverkko.fi tahi meikäläisen numerosta 050-3468575. Kissa-allergikot, muistakaa lääkkeet!
Lukupiirissä on tarkoitus keskustella valitsemamme kirjan herättämistä – tai herättämättä jättämistä – ajatuksista sekä muusta sen ympäriltä leppoisassa hengessä.
Kokoonnumme nyyttärimeiningillä, joten jotain tarjottavaa on suotavaa ottaa mukaansa sekä omaksi, että muiden iloksi.
Tervetuloa uudemmat ja vanhemmat ja kekkä vaan!
Lukupiiri yhdeksän oivalluksen tiellä 17.12.
Moderator: pomo
- arlene
- PV jäsen
- Maailmankatsomus: Diskordianisti wiccasta ja uskontotieteestä huolimatta - ja niiden vuoksi.
Lukupiiri yhdeksän oivalluksen tiellä 17.12.
-Arlene
isis oli osiris kun sua teki
- arlene
- PV jäsen
- Maailmankatsomus: Diskordianisti wiccasta ja uskontotieteestä huolimatta - ja niiden vuoksi.
Re: Lukupiiri yhdeksän oivalluksen tiellä 17.12.
Haa, se olit sinä, joka sitä suosittelit sillon autossa, kun mulla oli kännykän muistissa toi kirjan nimi, mut ei muutaLuuta-Anneli wrote:Pakko kommentoida, et tää on yks mun elämäni tärkeistä kirjoista. Luin sen aika pian sen jälkeen kun suomennos oli ilmestynyt (90-luvulla). Onhan siellä osioita, jotka menee yli mun ymmärryksen, mut paljon ajattelemisen aihetta sain. Sillon muinoin kävin jopa yhden porukan järjestämän 9 oivalluksen "kurssin", eli varmaan vähän samaan tapaan kuin lukupiiri, mutta yksi oivallus kerrallaan.arlene wrote:Joulukuun lukupiiri keskustelee James Redfieldin Yhdeksän oivalluksen tie-teoksesta 17.12. klo 18 lähtien.![]()
Toivotan iloista istuntoa, kun en taida itse päästä mukaan.
t. Tuula
-Arlene
-
Luuta-Anneli
- Maailmankatsomus: suomipainotteinen yleispakana
Re: Lukupiiri yhdeksän oivalluksen tiellä 17.12.
Pakko kommentoida, et tää on yks mun elämäni tärkeistä kirjoista. Luin sen aika pian sen jälkeen kun suomennos oli ilmestynyt (90-luvulla). Onhan siellä osioita, jotka menee yli mun ymmärryksen, mut paljon ajattelemisen aihetta sain. Sillon muinoin kävin jopa yhden porukan järjestämän 9 oivalluksen "kurssin", eli varmaan vähän samaan tapaan kuin lukupiiri, mutta yksi oivallus kerrallaan.arlene wrote:Joulukuun lukupiiri keskustelee James Redfieldin Yhdeksän oivalluksen tie-teoksesta 17.12. klo 18 lähtien.
Toivotan iloista istuntoa, kun en taida itse päästä mukaan.
t. Tuula
Nukkuminen ei ole mikään vähäinen taito: sen eteen on valvottava koko päivä.
- Nietzsche, Näin puhui Zarathustra, suom. Jari Tammi
- Nietzsche, Näin puhui Zarathustra, suom. Jari Tammi