Voit ottaa minuun yhteyttä kotisivujeni kautta tai maililla info(a)hopeapihlaja.net. Myös tähän topikkiin tai yksityisviestinä täällä foorumilla saa kysellä!
Käsinsidotut kirjat
Olen kursseja käynyt käsityöläinen, ja mikä tuottaakaan minulle enemmän iloa kuin omien tuotosteni myyminen ja se, että niistä pidetään. Kirjansidonta on minulle lähellä sydäntä. Siksi teen sitä. Sen voi myös yhdistää pakanuuteeni juuri tällä tavalla - ehkä joku etsii itselleen kaunista Grimoirea tai Book of Shadowta.
Teen irtokantisia eurooppalaisia kirjoja, koptisesti sidottuja kirjoja, japanilaisesti sidottuja kirjoja sekä vihkoja. Näytteitä töistäni löydät sivuiltani sekä tähän laitan muutaman kuvan alle.
Pakana-aiheiset korut
Nykyään myynnissä on monenlaisia erilaisia pakana-aiheisia koruja, mutta haluaisitko juuri yksilöllisen, sinulle vartavasten tehdyn ja esimerkiksi voimaeläintäsi symboloivan korun? Käytän koruissani hopeaa, kullattua metallia sekä hopeoitua metallia. Myös erilaiset kivet - joilla myöskin on suurempaa tarkoitusta - kuuluvat koruihini. Käytän myös makeanvedenhelmiä. Tilauksesta teen korusettejä juuri sinulle. Hintoihin lasketaan korunvalmistukseen arvioitu tuntipalkka ja materiaalikulut. Kuvia löydät myös sivuiltani .
Erilaiset mojot ja pussit
Teen taikatarkoituksiin hyvänonnen mojoja ja erilaisia pussukoita, joista löytyy kuivattuja yrttejä. Huomautan, että näitä voit tehdä myös itsekin. Valikoismasta löytyvät tällä hetkellä omilla resepteillä tehdyt hyvänonnen tuoksupussit, rakkauden tuoksupussit sekä suojelun tuoksupussit. Hinta yhdelle pussille on kolmisen euroa plus postikulut.
Kiitän huomiostanne. Tässä vielä muutama kuva:
Silver Dreams -koru
Japanilainen sidonta